Nie podałeś adresu e-mail.
Jeżeli oczekujesz od nas odpowiedzi, prosimy uzupełnij go.
Uzupełnij e-mailWyślij zgłoszenie
Podziel się opinią
Dziękujemy
Twoja wiadomość została wysłana
wróć do sklepuZamknij
Zamknij
Podziel się opinią
Masz pytania, sugestie lub widzisz problem z działaniem strony internetowej. Napiszdo nas! Postaramy się pomóc.
Popraw błędnie uzupełnione pola
zamknij
pole nieobowiązkowe Popraw błędnie uzupełnione pola
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o: Nowościach i trendach
Ofertach specjalnych oraz promocjach
Konkursach z nagrodami Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
Zapisując się do newslettera akceptujesz regulamin
* pola obowiązkowe
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera Venezia
Na podany przez Ciebie adres e-mail: została wysłana wiadomość z linkiem aktywującym.
Sprawdź pocztę i kliknij w link potwierdzający, aby pomyślnie zakończyć proces rejestracji.
Dziękujemy za uaktualnienie danych w newsletterze Venezia
PL | EN
()WYSYŁKA I ZWROT GRATIS
Venezia Oganowska Nachiło spółka jawna

Dział Reklamacji
ul. Strzygłowska 28
04-872 Warszawa
tel.
510 999 539
e-mail:
reklamacje@venezia.pl

Pon. - Pt: 09:00 - 17:00

REKLAMACJE

  1. Spółka ma obowiązek dostarczyć Towary wolne od wad w rozumieniu art. 5561 kodeksu cywilnego. Na zasadach wynikających z kodeksu cywilnego dotyczących rękojmi za wady oraz określonych poniżej Klient ma prawo złożenia reklamacji. Przepisy kodeksu cywilnego określające zobowiązanie Spółki i uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi przytoczone zostały w wyciągu z przepisów kodeksu cywilnego stanowiącym załącznik nr 3 do Regulaminu Sklepu.
  2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może, ale nie musi, nastąpić poprzez przesłanie Spółce wypełnionego czytelnie formularza reklamacyjnego załączonego poniżej do pobrania pocztą na adres:


VENEZIA Oganowska Nachiło spółka jawna
Dział Reklamacji
ul. Strzygłowska 28
04-872 Warszawa

(z dopiskiem: „REKLAMACJA”).

Zgłaszając reklamację Klient powinien w szczególności określić swoje żądanie związane z wadliwością Towaru (żądania przysługujące z tytułu rękojmi wymienione zostały w formularzu reklamacyjnym).

  1. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Spółkę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Spółka sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu, o którym mowa w pn. „ZWROTY", niż drogi reklamacyjnej.
  2. Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest wykazanie przez Klienta faktu zawarcia Transakcji. W celu sprawnego przebiegu procesu reklamacyjnego sugeruje się przesłanie wraz z reklamacją dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT).
  3. Klient wykonujący uprawnienia z tytułu rękojmi zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Towar na koszt Spółki (z uwzględnieniem dalszych zapisów niniejszego ustępu) na adres określony w ust. 2 powyżej. Wykonywanie uprawnień z tytułu rękojmi uzasadniające obciążenie Spółki kosztami dostarczenia Towaru na miejsce jedynie w przypadku, gdy reklamacja jest uzasadniona. W przeciwnym przypadku kosztami dostarczenia Towaru obciążony zostanie Klient.

    Spółka rekomenduje Klientom dostarczanie reklamowanych Towarów zwykłą przesyłkę pocztową (za potwierdzeniem nadania).


    Reklamowany towar powinien zostać dostarczony Spółce w stanie kompletnym i czystym.
  4. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Spółka jest odpowiedzialna za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia na Klienta niebezpieczeństwa lub wynikły z przyczyny, która tkwiła w Towarze w tejże chwili. Na ogół nie traktuje się jako wad obciążających Spółkę:
    1. uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,
    2. uszkodzeń mechanicznych Towaru,
    3. uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, w szczególności złą konserwacją lub brakiem konserwacji, przemoczeniem, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

Domniemywa się natomiast, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru.

  1. Ze względu na ochronę, jaką zapewniają Klientowi uprawnienia przysługujące mu w oparciu o instytucję rękojmi, Towar nie jest objęty dodatkowo gwarancją.
 

Plik do pobrania:

Formularz reklamacyjny

zamknij
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Nd
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
zamknij
Strona używa cookies
"I.O. Venezia" Sp. J. na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Cookies używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych i funkcjonalnych (m.in. zapamiętywanie preferencji ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych reklamowych i statystycznych). Każdy użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli się zgadzasz na zapisywanie informacji w cookies kliknij w ZAMKNIJ. Jeśli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat cookies, w tym jak w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej kliknij w polityka cookies.