Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o:
- Nowościach i trendach
- Ofertach specjalnych oraz promocjach
- Konkursach z nagrodami
Zwroty
Przygotuj formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji
SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ:
WYŚLIJ PRZESYŁKĘ NA ADRES:
Sklep internetowy VENEZIA
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: "Zwrot")
Możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotu towaru, szczegóły (Kliknij tutaj)
OCZEKUJ NA PRZYJĘCIE W SKLEPIE INTERNETOWYM VENEZIA
O przyjęciu zwrotu poinformujemy Cię wiadomością mailową
W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności w ten sam sposób w jaki dokonano płatności (w przypadku płatności za pobraniem i przelewu zwykłego należność zwracana jest na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu).
Dotyczy wyłącznie zamówień, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.
Szczegóły tutaj:https://www.venezia.pl/darmowe-zwroty
ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI
1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 21 dni (obowiązuje na zamówienia złożone od 26.03.2021 - szczegóły zawarte w Regulaminie Sklepu Internetowego Venezia) od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji stosowne, jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Dla zachowania powyższego terminu wystarczy, aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu załączonego poniżej do pobrania formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) . Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowane na adres: ARTIMOD SPÓŁKA AKCYJNA
Sklep Internetowy VENEZIA
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: „ZWROT”)
2. Uprawnienia opisane w ust. 1 nie dotyczą Klientów, którzy dokonali Transakcji w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
3. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Powyższe oznacza, że Towar nie powinien być uszkodzony, zabrudzony ani noszony. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które będzie wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
4. Odpowiedzialność Klienta może wynikać w szczególności z:
a) braku możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako pełnowartościowego,
b) poniesienia kosztów ponownego umieszczenia na Towarze metek i elementów zabezpieczających,
c) poniesienia kosztów przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty stwierdzenia i usunięcia wad, w zakresie, w jakim wynikają one z korzystania przez Klienta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Biorąc pod uwagę powyższe, Spółka zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Towarze w chwili jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią.
Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres Spółki opisany w ust. 1 powyżej.
Sugeruje się przesłanie Towaru oraz dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT) wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Transakcji.
5. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty złożenia Spółce przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Spółce dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Plik do pobrania:
Formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji)
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o nowościach i trendach, ofertach specjalnych oraz promocjach i konkursach z nagrodami!