VENEZIA Oganowska Nachiło spółka jawna
Sklep internetowy
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
tel. 504 467 466
e-mail: sklep@venezia.pl
Pon. - Pt: 06:00 - 13:00 / 13:30 - 20:30
Sob. 08:00 - 16:00
Dotyczy wyłącznie zamówień, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.
Szczegóły tutaj:https://www.venezia.pl/darmowe-zwroty-s-51.html
ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI
1. Klient ma
prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 14 dni od
daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji
stosowne, jednoznaczne oświadczenie (na
przykład w formie pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Dla
zachowania powyższego terminu wystarczy, aby przedmiotowe oświadczenie
zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o
odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy
wykorzystaniu załączonego poniżej do pobrania formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) . Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowane na adres:
VENEZIA Oganowska Nachiło spółka jawna
Sklep Internetowy
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: „ZWROT”)
2. Uprawnienia opisane w ust. 1 nie dotyczą Klientów, którzy dokonali Transakcji w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
3. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w
stanie niezmienionym. Klient ponosi
odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Powyższe oznacza,
że Towar nie powinien być uszkodzony, zabrudzony ani noszony. Klient ponosi
odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które będzie wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Zwrot Towaru powinien nastąpić
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o
odstąpieniu od Transakcji. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru
przed jego upływem.
4. Odpowiedzialność Klienta może wynikać w szczególności z:
a) braku możliwości wprowadzenia
Towaru do sprzedaży jako pełnowartościowego,
b) poniesienia kosztów ponownego umieszczenia na Towarze metek i elementów zabezpieczających,
c) poniesienia kosztów przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty stwierdzenia i usunięcia wad, w zakresie, w jakim wynikają one z korzystania przez Klienta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Biorąc pod uwagę powyższe, Spółka zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie
Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie
metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Towarze w chwili
jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub upoważnioną przez niego osobę
trzecią.
Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres
Spółki opisany w ust. 1 powyżej.
Sugeruje się przesłanie Towaru oraz dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej
oryginału faktury VAT) wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Transakcji.
5. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty złożenia Spółce przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Spółce dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.
Plik do pobrania:
Formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”)