Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o:
- Nowościach i trendach
- Ofertach specjalnych oraz promocjach
- Konkursach z nagrodami
Regulamin zwrotu i wymiany w salonach
REGULAMIN ZWROTÓW I WYMIANY TOWARU W SALONACH STACJONARNYCH VENEZIA
a) Salon stacjonarny VENEZIA - każdy ze stacjonarnych salonów sprzedaży, Regularnych i Outletów, działających pod marką VENEZIA znajdujących się na terenie Polski
b) Salon Regularny VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie kolekcje marki VENEZIA;
c) Outlet VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie wyłącznie kolekcje wyprzedażowe marki VENEZIA zlokalizowany w outletowym centrum handlowym;
d) Towar – wszelkie produkty zakupione w Salonach stacjonarnych VENEZIA znajdujących się na terytorium Polski.
a) nie nosi śladów użytkowania,
b) nie został uszkodzony,
c) posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,
d) znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu,
e) został zakupiony w Salonie stacjonarnym VENEZIA.
a) pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,
b) pochodzi z promocji, jeśli tak stanowi jej regulamin,
c) w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.
a) Towar w tej samej lub wyższej cenie albo
b) Kartę Podarunkową beznominałową.
a) oddaje Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo
b) okazuje Sprzedawcy kopię faktury VAT i otrzymuje odpowiednią fakturę korygującą.
a) zwraca Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w pkt. 8. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo
b) okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje fakturę korygującą.
III. SPOSÓB ROZLICZENIA FINANSOWEGO W PRZYPADKU ZWROTU TOWARU
1. Zwrot należności za Towar następuje w takiej samej formie, jaka widnieje na paragonie fiskalnym/fakturze VAT tj.:
a) gotówki - przy płatności gotówką,
b) zwrotu płatności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową, którą dokonano zapłaty – przy płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, z zastrzeżeniem, że zwrotu takiego można dokonać jedynie właścicielowi karty. Zwrot środków na kartę następuje w terminie 14 dni od daty dokonania zwrotu Towaru w Salonie stacjonarnym VENEZIA,
c) przelewu należności na konto, z którego dokonano przelewu należności za Towar - przy płatności przelewem,
d) Karty Podarunkowej beznominałowej – przy płatności Kartą Podarunkową, bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, które są akceptowane w Salonach stacjonarnych VENEZIA, oraz w każdym wypadku na życzenie Klienta. (Karta Podarunkowa beznominałowa może być wykorzystana w ciągu 12 miesięcy od momentu jej wydania Klientowi. Po tym okresie traci ważność, a Klient możliwość dokonania nią dalszych płatności. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania Karty Podarunkowej beznominałowej określone są w Regulaminie Kart Podarunkowych VENEZIA/UNISONO.
W przypadku płatności dzielonych (gotówka + karta płatnicza, itp.) zwrot należności następuje w tej samej formie, w której była dokonana dana część płatności.
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o nowościach i trendach, ofertach specjalnych oraz promocjach i konkursach z nagrodami!