zamknij
Popraw błędnie uzupełnione pola * pola obowiązkowe
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o: Nowościach i trendach
Ofertach specjalnych oraz promocjach
Konkursach z nagrodami
Administratorem danych jest VENEZIA Oganowska Nachiło sp. j. ul. Rosiczki 5, 04-988 Warszawa
Dane będą przetwarzane w celu wysyłania informacji handlowych
Przysługują następujące prawa: prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Pełna treść klauzuli znajduję się tutaj
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera Venezia
Na podany przez Ciebie adres e-mail: została wysłana wiadomość z linkiem aktywującym.
Sprawdź pocztę i kliknij w link potwierdzający, aby pomyślnie zakończyć proces rejestracji.
Dziękujemy za uaktualnienie danych w newsletterze Venezia
Przygotuj formularz oświadczenia o odstapieniu od Transakcji
(Kliknij tutaj)
- Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu
Skompletuj przesyłkę:
- Wydrukowany formularz zwrotu
- Dowód zakupu
- Zwracany towar

- Prosimy starannie zabezpieczyć zawartość przesyłki.

- Prosimy nie naklejać taśmy bezpośrednio na oryginalne pudełka z obuwiem.
Wyślij przesyłkę na adres:
Wyślij przesyłkę na adres:
Sklep internetowy Venezia
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: "Zwrot")
Oczekuj na przyjęcie przesyłki w Sklepie Internetowym Venezia
- O przyjęciu zwrotu poinformujemy Cię wiadomością mailową
- W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności w ten sam sposób w jaki dokonano płatności (w przypadku płatności za pobraniem i przelewu zwykłego należność zwracana jest na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu).

Darmowe zwroty dotyczą zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym działającym pod adresem www.venezia.pl
Obejmują wyłącznie zamówienia, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z którejś z darmowych opcji zwrotu masz możliwość odesłania towaru na własny koszt.

Informujemy, że nasz magazyn nie przyjmuje przesyłek nadanych na nasz koszt.

Jedyną opcją skorzystania z Darmowego Zwrotu jest wypełnienie formularza wybranej firmy kurierskiej, który umieszczony jest poniżej.

DARMOWY ZWROT DPD



  1. Uzupełnij formularz zwracając szczególną uwagę na poprawność danych.
  2. Po akceptacji zwrotu, maks. następnego dnia roboczego, na podany w zleceniu adres e-mail otrzymasz wiadomość informującą o zarejestrowaniu zlecenia wraz z jego numerem oraz szczegóły dotyczące odbioru paczki.
  3. W dniu odbioru przesyłki otrzymasz powiadomienie sms wraz z numerem telefonu do kuriera.
  4. Kurier przyjedzie pod wskazany adres następnego dnia roboczego. Przekaż mu paczkę. Kurier będzie posiadał list przewozowy, który umożliwi doręczenie paczki pod nasz adres. Prosimy o zachowanie dokumentu nadania przesyłki, który otrzymacie Państwo od kuriera. W przypadku zaginięcia paczki jest on niezbędny do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u przewoźnika.
  5. Do przesyłki dołącz dowód zawarcia transakcji (najlepiej oryginał faktury VAT) oraz oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji. Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.
    Formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”)

Darmowe zwroty dotyczą zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym działającym pod adresem www.venezia.pl
Obejmują wyłącznie zamówienia, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.
Jeśli nie możesz lub nie chcesz skorzystać z którejś z darmowych opcji zwrotu masz możliwość odesłania towaru na własny koszt.





DARMOWY ZWROT POCZTA POLSKA

Wejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/#/main rozpocznij wpisywanie nazwy firmy VENEZIA. Już po wpisaniu pierwszych liter wyświetli się lista sklepów oferujących darmowy zwrot. Po najechaniu na nasz sklep należy wybrać czerwony przycisk ZWRÓĆ
- UWAGA! Nie wybranie sklepu z listy i zatwierdzenie klawiszem Enter, może spowodować nieprawidłowe wygenerowanie listu, który nie uprawnia do darmowego zwrotu. W przypadku, gdy w placówce Poczty Polskiej naliczona zostanie opłata, sugerujemy wstrzymanie się z nadaniem przesyłki i skontaktowanie się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  1. Uzupełnij formularz Dane zamawiającego (Dane sklepu, do którego zwracasz są uzupełnione automatycznie).
  2. Zaakceptuj usługę, którą nadasz przesyłkę (Pocztex EXPRES24).
  3. Wydrukuj list przewozowy, który otrzymasz mailem (po akceptacji zwrotu, maks. następnego dnia roboczego).
  4. W ciągu 7 dni zanieś przesyłkę z listem przewozowym do dowolnej placówki Poczty Polskiej.
  5. Do przesyłki dołącz dowód zawarcia transakcji (najlepiej oryginał faktury VAT) oraz oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji. Pamiętaj o zabezpieczeniu towaru na czas transportu.
    Formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”)
W przypadku użycia opcji Zwróć do sklepu, którego nie ma na liście Poczta Polska obciąży Nadawcę kosztami przesyłki.


zamknij
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Nd
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
zamknij
Strona używa cookies
VENEZIA Oganowska Nachiło sp. j. na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Cookies używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych i funkcjonalnych (m.in. zapamiętywanie preferencji ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych reklamowych i statystycznych). Każdy użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli się zgadzasz na zapisywanie informacji w cookies kliknij w ZAMKNIJ. Jeśli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat cookies, w tym jak w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowejpolityka cookies.