Nie podałeś adresu e-mail.
Jeżeli oczekujesz od nas odpowiedzi, prosimy uzupełnij go.
Uzupełnij e-mailWyślij zgłoszenie
Podziel się opinią
Dziękujemy
Twoja wiadomość została wysłana
wróć do sklepuZamknij
Zamknij
Podziel się opinią
Masz pytania, sugestie lub widzisz problem z działaniem strony internetowej. Napiszdo nas! Postaramy się pomóc.
Popraw błędnie uzupełnione pola
zamknij
pole nieobowiązkowe Popraw błędnie uzupełnione pola
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o: Nowościach i trendach
Ofertach specjalnych oraz promocjach
Konkursach z nagrodami Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom.
Zapisując się do newslettera akceptujesz regulamin
* pola obowiązkowe
Dziękujemy za zapisanie się do newslettera Venezia
Na podany przez Ciebie adres e-mail: została wysłana wiadomość z linkiem aktywującym.
Sprawdź pocztę i kliknij w link potwierdzający, aby pomyślnie zakończyć proces rejestracji.
Dziękujemy za uaktualnienie danych w newsletterze Venezia
Niedzielne hity cenowe
PL | EN
(0)WYSYŁKA I ZWROT GRATIS

REGULAMIN ZWROTU I WYMIANY TOWARU W SALONACH STACJONARNYCH VENEZIA

 

I. Postanowienia ogólne

1.       Niniejszy Regulamin (dalej "Regulamin") określa zasady dokonywania zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w Salonach stacjonarnych VENEZIA.

2.       Regulamin nie dotyczy sklepu internetowego VENEZIA.

3.       Użyte w Regulaminie zwroty oznaczają:

a.       Salon stacjonarny VENEZIA - każdy ze stacjonarnych salonów sprzedaży, Regularnych i Outletów, działających pod marką VENEZIA znajdujących się na terenie Polski;

b.       Salon Regularny VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie kolekcje marki VENEZIA ;

c.       Outlet VENEZIA – stacjonarny salon sprzedaży posiadający w ofercie wyłącznie kolekcje wyprzedażowe marki VENEZIA zlokalizowany w outletowym centrum handlowym;

d.       Towar – wszelkie produkty zakupione w Salonach stacjonarnych VENEZIA znajdujących się na terytorium Polski.

4.       Każdemu Klientowi umożliwia się dokonanie zwrotu bądź wymiany Towaru zakupionego w  Salonie stacjonarnym VENEZIA w terminie do 7 dni w przypadku zwrotu Towaru, a 14 dni w przypadku wymiany Towaru, licząc od dnia następnego po dniu dokonania zakupu, tzn. daty widocznej na paragonie fiskalnym/fakturze VAT jako daty sprzedaży, na zasadach wskazanych w Regulaminie. Po upływie ww. terminów nie ma możliwości zwrotu lub wymiany Towaru.

 

II. Zasady zwrotu i wymiany

1.       Zwrotowi bądź wymianie podlega Towar, który:

a.       nie nosi śladów użytkowania,

b.       nie został uszkodzony,

c.       posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia, w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które Sprzedawca zaopatrzył Towar oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania,

d.       znajduje się w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu,

e.       został zakupiony w Salonie stacjonarnym VENEZIA.

2.       Zwrotowi bądź wymianie nie podlega Towar, który:

a.       pochodzi ze zwrotu bądź wymiany,

b.       pochodzi z promocji, jeśli tak stanowi jej regulamin,

c.       w momencie sprzedaży posiadał obniżoną cenę ze względu na niepełną wartość spowodowaną wadą, uszkodzeniem, itp.

3.       Zwrotowi bądź wymianie nie podlegają środki do pielęgnacji i konserwacji.

4.       Klient może dokonać wymiany na:

a.       Towar w tej samej lub wyższej cenie albo

b.       Kartę Podarunkową VENEZIA/UNISONO.

5.       W przypadku wymiany na Towar w wyższej cenie, warunkiem wymiany jest dopłata różnicy pomiędzy ceną Towaru, na który ma nastąpić wymiana a ceną Towaru wymienianego.

6.       W przypadku zwrotu lub wymiany na Kartę Podarunkową VENEZIA/UNISONO o wartości wyższej, warunkiem zwrotu bądź wymiany jest dopłata różnicy pomiędzy wartością Karty Podarunkowej VENEZIA/UNISONO a ceną zwracanego bądź wymienianego Towaru.

7.       Zwrotu bądź wymiany Towaru Klient może dokonać w dowolnym Salonie stacjonarnym VENEZIA niezależnie od miejsca faktycznego zakupu Towaru, z zastrzeżeniem, iż Towar zakupiony w Salonie Regularnym VENEZIA może być zwrócony lub wymieniony tylko i wyłącznie w Salonie Regularnym VENEZIA na terenie całego kraju, zaś Towar zakupiony w Outlecie VENEZIA może być zwrócony lub wymieniony tylko i wyłącznie w Outlecie VENEZIA na terenie całego kraju.

8.       Zwrot lub wymiana Towaru będzie dokonana tylko za okazaniem oryginalnego paragonu fiskalnego lub oryginału/kopii faktury VAT, a w przypadku płatności kartą płatniczą również za okazaniem wydruku potwierdzenia z terminala płatniczego.

9.       Z chwilą przekazania towaru do zwrotu Klient:

a.       oddaje Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w punkcie poprzedzającym. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary, Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo

b.       okazuje Sprzedawcy kopię faktury VAT i otrzymuje odpowiednią fakturę korygującą.

10.   Z chwilą przekazania towaru do wymiany Klient:

a.       zwraca Sprzedawcy oryginał paragonu, o którym mowa w pkt. 7. Jeżeli na paragonie znajdowały się również inne Towary Klient otrzymuje kopię paragonu (oryginał paragonu pozostaje u Sprzedawcy) albo

b.       okazuje Sprzedawcy oryginał/kopię faktury VAT i otrzymuje fakturę korygującą.


III. Sposób rozliczenia finansowego w przypadku zwrotu towaru

1.       Zwrot należności za Towar następuje w takiej samej formie, jaka widnieje na paragonie tj.:

a.       gotówki - przy płatności gotówką,

b.       zwrotu płatności na kartę płatniczą, kredytową lub debetową, którą dokonano zapłaty – przy płatności kartą płatniczą, kredytową lub debetową, z zastrzeżeniem, że zwrotu takiego można dokonać jedynie właścicielowi karty;

c.       przelewu należności na konto, z którego dokonano przelewu należności za Towar - przy płatności przelewem,

d.       Karty Podarunkowej VENEZIA/UNISONO –  przy płatności Kartą Podarunkową, bonami Sodexo lub innymi bonami pieniężnymi, które są akceptowane w Salonach stacjonarnych VENEZIA, oraz w każdym wypadku na życzenie Klienta.

2.       W przypadku płatności dzielonych (gotówka + karta płatnicza itp.) zwrot należności następuje w tej samej formie.


IV. Postanowienia końcowe

1.       Powyższe zasady nie naruszają praw konsumenckich wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów.

2.       Wszelkie skargi bądź zastrzeżenia w zakresie stosowania Regulaminu należy kierować na piśmie w terminie 3 dni od zaistnienia zdarzenia uzasadniającego skargę na adres VENEZIA sp. j. Oganowska, Nachiło, ul. Rosiczki 5, 04-988 Warszawa.

3.       Regulamin dostępny jest w siedzibie VENEZIA sp. j. Oganowska, Nachiło, ul. Rosiczki 5, 04-988 Warszawa, w każdym Salonie stacjonarnym VENEZIA, jak również na stronie internetowej www.venezia.pl w zakładce REGULAMIN SALONÓW STACJONARNYCH.

4.       Regulamin obowiązuje od dnia 20 lipca 2018 r. (ze zm. z dn. 13.08.2018 ) do odwołania.

zamknij
Po
Wt
Śr
Cz
Pi
So
Nd
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
zamknij
Strona używa cookies
VENEZIA Oganowska Nachiło sp. j. na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Cookies używane są do zapisywania informacji w celach reklamowych i funkcjonalnych (m.in. zapamiętywanie preferencji ustawień na naszych stronach, zbieranie anonimowych danych reklamowych i statystycznych). Każdy użytkownik ma możliwość zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Jeśli się zgadzasz na zapisywanie informacji w cookies kliknij w ZAMKNIJ. Jeśli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat cookies, w tym jak w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki internetowej kliknij w polityka cookies.