Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o:
- Nowościach i trendach
- Ofertach specjalnych oraz promocjach
- Konkursach z nagrodami
Zwroty
Przygotuj formularz oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji
SKOMPLETUJ PRZESYŁKĘ:
WYŚLIJ PRZESYŁKĘ NA ADRES:
Sklep internetowy VENEZIA
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: "Zwrot")
Możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotu towaru, szczegóły (Kliknij tutaj)
OCZEKUJ NA PRZYJĘCIE W SKLEPIE INTERNETOWYM VENEZIA
O przyjęciu zwrotu poinformujemy Cię wiadomością mailową
W ciągu 14 dni otrzymasz zwrot należności w ten sam sposób w jaki dokonano płatności (w przypadku płatności za pobraniem i przelewu zwykłego należność zwracana jest na konto bankowe wskazane w formularzu zwrotu).
Dotyczy wyłącznie zamówień, w których jako adres dostarczenia zakupionego towaru został wskazany adres na terenie Polski.
Szczegóły tutaj:https://www.venezia.pl/darmowe-zwroty
ZWROTY TOWARÓW NIEZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM UPRAWNIEŃ Z TYTUŁU RĘKOJMI
1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając w terminie 21 dni (obowiązuje na zamówienia złożone od 26.03.2021 - szczegóły zawarte w Regulaminie Sklepu Internetowego Venezia) od daty objęcia w posiadanie Towaru będącego przedmiotem Transakcji stosowne, jednoznaczne oświadczenie (na przykład w formie pisma wysłanego pocztą lub pocztą elektroniczną). Dla zachowania powyższego terminu wystarczy, aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji może, ale nie musi być sporządzone przy wykorzystaniu załączonego poniżej do pobrania formularza oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji („o zwrocie Towaru”) . Jeżeli Klient zdecyduje się wysłać oświadczenie pocztą, powinno być ono skierowane na adres: ARTIMOD SPÓŁKA AKCYJNA
Sklep Internetowy VENEZIA
ul. Łubińska 14
05-532 Łubna
(z dopiskiem: „ZWROT”)
2. Uprawnienia opisane w ust. 1 nie dotyczą Klientów, którzy dokonali Transakcji w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej.
3. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym. Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Powyższe oznacza, że Towar nie powinien być uszkodzony, zabrudzony ani noszony. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które będzie wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
4. Odpowiedzialność Klienta może wynikać w szczególności z:
a) braku możliwości wprowadzenia Towaru do sprzedaży jako pełnowartościowego,
b) poniesienia kosztów ponownego umieszczenia na Towarze metek i elementów zabezpieczających,
c) poniesienia kosztów przywrócenia Towaru do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty stwierdzenia i usunięcia wad, w zakresie, w jakim wynikają one z korzystania przez Klienta z Towaru w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
Biorąc pod uwagę powyższe, Spółka zaleca, aby zwroty dotyczyły wyłącznie Towarów kompletnych, nieuszkodzonych i nieużywanych, posiadających wszystkie metki i elementy zabezpieczające, które umieszczone były na Towarze w chwili jego objęcia w posiadanie przez Klienta lub upoważnioną przez niego osobę trzecią.
Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres Spółki opisany w ust. 1 powyżej.
Sugeruje się przesłanie Towaru oraz dowodu zawarcia Transakcji (najlepiej oryginału faktury VAT) wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Transakcji.
5. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty złożenia Spółce przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Transakcji. Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Spółce dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Spółka dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Plik do pobrania:
Formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od Transakcji)
Subskrybuj nasz newsletter, a co tydzień wyślemy Ci informację o nowościach i trendach, ofertach specjalnych oraz promocjach i konkursach z nagrodami!